perjantai 31. tammikuuta 2014

Something Pink

Koeviikko on yhtä koetta vaille ohi, ja oon, niinkuin kerroin, viettänyt naama kirjassa koko tän ajan (taino joka päivä n. klo. 14-00.30) Eli aikaa ei oo jäänyt kauheasti kuvailulle ja eipä tässä mitään kuvattavaa ole olltukaan. Paitsi pari ihanaa juttua jotka nyt teille esittelen ;) Mun kaveri oli ihana ja hankki mulle ton Hollisterin body mistin kun oli ulkomailla. Bongasin ton tuoksun yhen kaverin käytöstä ja on ehkä paras tuoksu mitä oon ikinä haistanu!! Haisun nimi on siis Crescent Bay ja suosittelen sekä varoitan että tohon tulee pakkomielle :D  Ja toinen ihana yllätys oli kun äiti toi Tanskasta mulle ton Victoria's Secretin meikkilaukkusetin, johon kuuluu meikkipussi, isompi saniteettipussi ja pieni pussukka jossa voi kuljettaa vaikka koruja mukana! Olin toivonu joululahjaks vs:än meikkipussia ja nyt vihdoin sain sen ja vielä kolminkertaisena :D Oon odottanut tätä hetkeä kun saan heittää ruskean (ex-valkoisen) Diorin liian pienen meikkipussini kaapinpohjalle.

Love, Roosa

vs 212

vs

vs 201

vs 177

9 kommenttia:

  1. ihana nuo VS:n pussukat♥♥

    ♥: http://inkaws.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. oon niiiiin kateellinen noista vs:ssän meikkipusseista!:-( ps. sait uuden lukijan:-)
    http://littlethingswithjenna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha siitä vaan tilaamaan netistä :D Ja kiva kuulla! :)

      Poista
  3. Tosi söpöjä nuo Vs:n pussukat! Vähän ärsyttää kun en sitten ostanut sellaista kesällä Lontoosta! Noi Hollisterin tuoksut on myös kivoja mitä oon tuoksutellut kaupassa! :)

    VastaaPoista
  4. ihanat noi tuotteet ja varsinki noi tuotteet ♥

    http://mirellajau.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Aivan ihania kaikki! Toi Hollister suihke on tosi kiva!:)

    VastaaPoista