keskiviikko 22. tammikuuta 2014

It's too cold outside for angels to fly

Ed Sheeran - The A Team


Otettiin myös tällasia black 'n' white kuvia viime postauksen kuvien yhteydessä, heti kun päästiin sisälle lämmittelemään :D Pakko vielä kuuluttaa että tuolla on niin kauhean kylmä! Myönnetään että talvessa ja kylmyydessä on huonotkin puolensa, joista ainakin seuraavat ovat mun ensiluokkaisia ongelmia : D 1. Ulkoa tullessa mun nenä ja posket hehkuu punasina (ei sellasta tervettä punaa vaan enemmänkin että olisin saanut jotain polttavaa naamalleni),2. Joka-aamuinen vaatekriisi koska mikään mun vaate ei tunnu tarpeeksi lämpimältä tohon keliin. 3. Sen lisäksi näytän vielä siltä kun olisin saanut salaman iskun koska mun hiukset muuttuvat niin sähköisiksi aina pakkasilla. En jaksaisi tätä muutaman kuukauden ponnari-kautta... Löytyiskö teiltä mitään vinkkejä hiusten sähköisyyden poistamiseen?

Love, Roosa

braid collage

braid 183


braid 203

braid 179


braid 196

8 kommenttia:

  1. Aivan ihanasti sun hiukset, tosi rennon näköset mutta siistit! :) Kannattaa varmaan ettiä partureista tai marketeista jotain suihkeita, ohan niitä kaikkia sähköselle tukalle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo oon kyllä kyselly mutta mikään ei näytä toimivan :/

      Poista
  2. Mulla hiusten sähköisyyteen on auttanut hiusöljyt ja ihan vaan se, että käyttää suihkussa reippaasti hoitoainetta. :)

    http://helja-onesteptomylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käytän itekkin hiusöljyä mutta mun hoitoaine tuntuu vaan pahentavan tilannetta! :D

      Poista
  3. Sun bannerisi on todella ihana ! :)

    llottakaroliina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Rakastuin sun blogiin ihan täysin ! Ihastuttava

    VastaaPoista