maanantai 6. tammikuuta 2014

Monday 06012014


kuvailua 082

kuvailua 149

Ääh, viimeinen lomapäivä... Vaikka onkin saanut lomailla pitkään niin ei yhtään huvittaisi palata koulun penkille, varsinkin kun tietää että siellä odottaa heti muutamat isommat projektit ja kokeet samalla viikolla. No onneksi on sentään saanut latailla akkuja niillä päivittäisillä 11h yöunilla ja silleen :)

kuvailua 069kuvailua 132

Hei mietin että näkyykö kaikki mun kuvat  teillä kauhean keltaisina tai muuten tosi isokontrastisina? En siis tahalleen niitä sellaisiksi muokkaa vaan mun koneen värit vaan ovat erilaiset kuin esim. Applen  laitteissa jossa mun mielestä on kauheen keltaiset värit mun kuvissa. Jos se on teillä silmiinpistävää ja ärsyttävää niin voin yrittää (sokkona) muokata kuvia niin ettei ne muilla koneilla näkyis niin voimakkaina. Parilla koneella oon tohon törmänny ja se ärsyttää ainakin mua!

kuvailua 092

kuvailua 159

Ja anteeks näiden kuvien iänikuinen tylsä asu jota on nähty enemmän kuin liikaa :D Tarkoitus oli vain ulkoiluttaa pupuja mutta kun kamera tarttui mukaan niin siinä sivussa vähän räpsittiin, ja koska niistä tuli ihan hyviä niin why not pistää niitä tänne? Mutta nyt lupaan että saatte vähän erilaisiakin asuja kuin tota yhtä ja samaa pelkästään, haha :D

Love, Roosa

6 kommenttia:

  1. ei yhtään näytä keltaselta tai mitään :) !
    http://belieberblogfinland.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ei näytä keltaiselta! Mutta sulla on ihan täydelliset hiukset!! ja oot kaunis! :)

    http://emmmasofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä tietää! :) ja kiitoskiitos kauheesti!! :D

      Poista
  3. haha kai sitä on aina kaikkein kriittisin omiin kuviin!:D mutta upee banneri ja sulla on tajuttoman upeet hiukset! ja ihana blogi muutenkin <:
    ja pikku vinkkinä, niin ottaisin ton robotti jutun pois tosta ennen kommentin julkaisua. Mua se ainakin vähän lamauttaa kommentin suhteen, enkä usko että kukaan robotti rupeis kommenttia kirjottelee:D
    http://katariina-h.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha totta, mutta hyvähän se on niin tulee laadukkaampia kuvia ;D Ja kiitos tosi paljon!! Ja en tiennytkään et mulla on tollanen :O Poistin sen nyt. en oo tarkotuksella sitä laittanu, varmaan tullu vahingossa painettua muita asetuksia muokatessa! Kiitos vinkistä :)

      Poista