maanantai 27. tammikuuta 2014

The last sunbeam

Ed Sheraan - I see fire



Kuunnelkaa toi biisi se on ihana! :) Oon rakastunu Ed Sheeranin biiseihin ihan kokonaan, ja oon niitä tännekkin linkkaillut jo muutaman jos ootte huomannu. Mulla on aina musiikissa sellasia kausia että välillä kuuntelee vaan jotain tiettyä genreä, ja just nyt mulla on menossa tollanen vähän rauhallisemman musiikin kausi. Eikö se vähän niin mee että kesällä tykkää kuunnella energisempiä biisejä kun taas talvella jotain joka sopii kuuman kaakaon ja peittoon kääriytymisen kanssa?

Huomenna mulla alkaa koeviikko, joten musta ei luultavasti tuu kuulumaan vähään aikaan. Ei kyllä yhtään huvittaisi viettää joka päivää naama kirjaan liimattuna, ei vaan taida olla kauheesti vaihtoehtoja jos haluaa pärjätä.

Love, Roosa
 

ostokset piirustukset 011 1
ostokset collage 1

ostokset piirustukset 006

ostokset piirustukset 036

ostokset piirustukset 024


4 kommenttia:

  1. Voi, miten kaunis kuva tuo ensimmäinen! :) Tietysti muutkin on, mutta ensimmäinen on kyllä ylitse muiden. Todellinen kaunokainen. :)

    VastaaPoista
  2. aivan upeita kuvia! (:
    -Lotta ♥

    VastaaPoista