torstai 16. tammikuuta 2014

Don't shoot the messenger

Tennis Court - Lorde


designmuseo 005 1

designmuseo collage

designmuseo 016

designmuseo 007

Olin viikonloppuna designmuseossa kattomassa näyttelyä graafisesta suunnittelusta, sillä se on mun yks vaihtoehtoinen toiveammatti. Mulla on suht hyvä mielikuvitus ja oon ihan hyvä piirtämään. En kestäisi päivääkään numeroiden pyörittelijänä vaan haluan tehdä työkseni jotain vähän luovempaa ja toi on sellainen ammatti joka mahdollistaa oman mielikuvituksen käytön. Näyttely oli hyvä ja anto kuvan siitä kuinka laaja toi ala oikeasti onkaan! Graafiset suunnitelijat suunnittelevat kaikkea fonteista kirjan kansiin ja musiikkivideoista brändien logoihin. "Graafinen suunnittelu on ennen kaikkea sanatonta ilmaisua." Niin näyttelyn yhdessä lattiateksissä luki ja se kuvastaa mun mielikuvaa tosta ammatista aika hyvin :)

Näyttelyn jälkeen käytiin kattomassa Hobitin toka osa ja se oli ihan hyvä! Visuaalisesti tosi hieno, ja vaikka se kestikin 3 tuntia, ei se ihan niin pitkältä tuntunut. Loppu vaan ärsyttävästi kesken :D

Love, Roosa

6 kommenttia:

  1. IHANIA kuvia!! Saat opettaa mua <3 -Karin

    VastaaPoista
  2. Ompa ihania kuvia!! Millä fontilla oot kirjottanu tuohon ekaan kuvaan ja mitä muokkausohjelmaa käytät?:3 ps. sait uuden lukijan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ja käytän pixrl.com:ia ja siinä sitä expressiä! :) Oon käyttäny tossa ekassa kolmee eri fonttia mut oletan et tarkotat tota isoa tekstiä. Se on muistaakseni Old Standard ja se löytyy niistä Serif-fonteista! Toivottavasti oli apua :)

      Poista
  3. Tykästyin tosi tosi paljon näihin siun blogin kuviin, upeita! Jäänkin seuraamaan bloglovinin kautta! (:

    Riina
    http://kevaanpolku.blogspot.fi

    VastaaPoista