keskiviikko 1. tammikuuta 2014

BLOGI 1v ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!


Papaoutai - Stromae


kuvailua 164

Moni varmaan huomaa että aina vuoden vaihteessa uusia blogeja nousee kuin sieniä sateella? Eikö olekkin ärsyttävää kun kaikki pikkulikat jotka on just saanu joululahjaksi kameran, päättää että haluaa jakaa nämä 'mahtavan tarkat ja hienot' kuvat kaikkien kanssa (Jotka ovat oikeasti huonolaatuisia, perseellään olevilla asetuksilla otettuja teinipeilikuvia/kuvia tyhjistä karkkipusseista tai muusta turhaakin turhemmasta) Ainakin itseäni ketuttaa tollaset... EIKUN HETKINEN? Mähän oon yks noista sadesienibloggareista. Haha xD Taino en pistänyt teille kuvia mistään viimeisen kauppareissun ostoskuiteista tai purkkapaketeista mutta kumminkin aloittelija.

Oon nyt tasan vuoden kirjottanu tätä blogia ja pakko sanoa et kiitos kaikille kuluneesta vuodesta, ootte ollu ihania lukijoita! Oon saanu pelkkää positiivista palautetta (koputetaan puuta ettei nyt ala sadella niitä vihaviestejä!) ja kirjautuneita lukijoita on kertynyt blogloviniin ja bloggeriin yhteensä 85!

Myönnän että sillon alussa olin yksi niistä joilla ei ollut hajuakaan miten käyttää sitä uutta kameraa ja tehdä hyviä postauksia. Nyt tän vuoden myötä oon kehittyny ainakin mun mielestä ihan kauheasti ja mietin enemmän koko blogia kokonaisuutena ja millaisena haluan pitää tätä, kuin että vain postaan koska en ole vähään aikaan postannut ja laitan jotain huonoja kuvia tulemaan. Esim mun balettireissusta en tehnyt postausta vaikka olin sanonut, koska en ollu tyytyväinen kuvien laatuun. Haluan pitää tason mun mielestä hyvänä. Ja paljonhan mulla on vielä opittavaa esim. koodauksesta ja kaikesta muusta tän blogin ulkonäköön liittyen, siihen en ole vielä päässyt kunnolla kiinni, mutta oon yrittäny saada tästä edes vähän paremman näköisen :D Mutta kehittymään päin mennään, se on pääasia.

Haluan toivottaa teille kaikille hyvää uutta vuotta 2014!

Love, Roosa

ps. Mitä ootte mieltä jos alan laittaa tänne sillon tällön musaa?
pps. Ja tossa kuvassa Hippu yritti mennä piiloon, en pidä mun kaneja noin sylissä xD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti