maanantai 30. joulukuuta 2013

Melancholic grey


kuvailua 223

kuvailua

kuvailua 192

collage kuvailua

Mitä ihmettä?? Mulla on nyt joku sairas postausputki päällä kun oon postannut neljä päivää putkeen :D Ennenkuulumatonta... Onko se edes hyvä juttu, eikö siinä ehdi kyllästyä kun kokoajan tuputetaan uutta postausta? No ainakin nyt lomalla mulla riittää aikaa ja juttuja mistä postata niin miksipä ei. Mulla on varmaan 20 ideaa takataskussa venaamassa että saisin aikaiseksi tehdä ne. Ja niiden lisäksi päivän asut jne niinkuin nämä synkkäsäiset kuvat.

Aikaa mulla riittää siksi, ettei mulla oo oikeen voimia tehä mitään. Kurkkukipu on ihan kauhea ja kukaan ei saa selvää tästä pihinästä kun yritän sanoa jotain... Päivää piristi sentään se että Late on käymässä Suomessa joululoman aikana ja se oli täällä yötä :) Yks parhaista joululahjoista :D

Love, Roosa

ps. Ekan kuvan tekstissä on pari kirjotusvirhettä mutta huomasin ne vasta kun olin jo lisännyt sen tänne, ja koska olen laiska en jaksa muokata kuvaa kokonaan uusiksi eli pitäisi lukea you* ja done* yo:n ja do:n tilalta :)

4 kommenttia: