sunnuntai 29. joulukuuta 2013

Joululahjoja 2013

Noniin vihdoin se valo tuli edes vähän esiin ja pääsin kuvailemaan mun joululahjoja :) Se oli itseasiassa aika kivaa kun on toi uusi objektiivi niin pääs taas vähän testailemaan. Kiitos kaikille lahjoista, jokainen niistä oli ihan nappivalinta! Toivon etten unohtanu kuvata mitään :/ Noitten lisäksi sain rahaa ja lahjakortin.

joululahjat 016

Late toi mulle jenkeistä tän Pinkin paidan Victoria's secretiltä ja tykkään ihan sika paljon kun se on niin rento ja pehmeä päällä! Ite annoin Latelle sellasen Hilfigerin vyön :)

joululahjat 009

Näitä lakanoita oon kuolannut varmaan vuoden ja vihdoin sain ne! :)

joululahjat 023

Lampaantaljakin on jo pitkään ollut toivelistalla ja se tuo ihanasti lisää pehmeyttä ja pörheyttä mun huoneeseen :D + se on hyvä kuvaustausta niinkun näkyy muista kuvista, haha.

joululahjat 010 2

Pörrö-villasukkayhdistelmät ja ihanan tuoksuinen suihkugeeli/kylpyvaahto. Lämpimiä sukkia tarvii meijän talossa aina ja ne tuppaa kulumaan puhki mun käytössä aika nopeasti. Ja ton tuoksunen kylpyvaahto mulla on aikaisemmin ollut mutta se on päässyt loppumaan ja onneks sain ton samanhajusen erimerkkisenä uudestaan, koska en perusta niin paljoa näistä perus esim. mansikantuoksusta..

joululahjat 001

Kirjoja :) Sophie Kinsellan kirjat on mulle tuttuja ja onkin yksi lempi kirjailijoista.

joululahjat 018

Aivan ihania kultaisia käsikoruja parhaalta kaverilta :) Nyt mun kultakoru-puolikin alkaa olla pian aika aukoton kun ennen oon käyttänyt vain hopeisia.

joulu 003
joululahjat 002

Karkkia ei voi koskaan olla liikaa :D Ton kuvan vihreät kuulat on ainakin tainneet jo loppua jo kauan sitten.

joululahjat 024

Jalusta! Tosi tarpeellinen mulle ja olenkin käyttänyt sitä jo pariin otteeseen. Kiva ulkonäkö, kevyt, helppokäyttöinen ja monipuolinen :D Menee myös pieneen tilaan ja jaloissa on iso säätövara. En keksi tosta yhtään huonoja puolia.

joululahjat 051

Sokerina pohjalla mun jo paljon hehkutettu uusi objektiivi EF 50mm f/1.8, millä oonkin kuvaillut kaikki nämä ja parin edellisenkin postauksen kuvat! Ja eikö eron huomaakkin? Valovoima ja syväterävyys ihan mahtavia verrattuna edelliseen ja on tosi pieni ja kevyt kantaa mukana esim kaupungilla.

Saitteko te mieluisia lahjoja? :)

Love, Roosa

8 kommenttia:

  1. mikä kamera sulla on? :-) ja tosi ihania lahjoja!

    http://sannielinas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Canon EOS 1100D :) Ja kiitos paljon!

    VastaaPoista
  3. Mistä noi ihanat lakanat on?

    VastaaPoista
  4. Ihania lahjoja ! :) Ois kiva jos tekisit semmosen "huonepostauksen" videolla !! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos! En oo koskaan ennen tehny videota mutta se on kyl suunnitelmissa :) Huonepostausta haluan lykätä kumminki sen verran että saan tänne pari olennaista uutta huonekalua :) Sen jälkeen voin tehdä jos osaan :D

      Poista
  5. Tiiätkö yhtään minkä hintanen tuo 50 mm on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kuolaillu sitä aikasemmin netissä niin aikalailla siinä 100e paikkeilla pyörii :) Hinta-laatu suhde on naurettavan hyvä! :D

      Poista