tiistai 14. tammikuuta 2014

Ostoksia 14012014

ostokset piirustukset 071

ostokset piirustukset 081

Oon ettiny tällasta takkia viime kevättalvesta lähtien :D Oon tosi nirso tällasten asioiden suhteen ja tiedän etten tule pitämään takkia joka istuu huonosti tai ei muuten ole kiva. Vihdoin bongasin ton rakkaustakin Mangon alerekiltä ja sain sen itselleni vaivaisella 30 eurolla, kun normi hinta olisi ollut tuplat tosta.

ostokset piirustukset 101 1

ostokset collage

H&M:ästä pari mustaa läpinäkyvää paitaa. Kummatkin lähti niin edullisesti ette tarvinnut edes miettiä niiden ostamista.

ostokset piirustukset 057

Valkoiset housut on ollu mun ostoslistalla yli vuoden, ja oon tehnyt niiden takia lukemattomia turhia ostosreissuja. Miten vaikeaa on löytää perus valkoiset farkut?? Kaikki ovat liian leveitä lahkeista, liian läpinäkyviä tai istuvat muuten vain huonosti. Onneksi löysin Zarasta nämä ja toiset tummansiniset farkut kummatkin ihan hullusta alennuksesta. Valkoiset 20e ja tummansiniset 10e.... Oon ostanut kaikki mun farkut (paitsi dr.Denimit) Zarasta koska ne istuu niin hyvin, joten suosittelen kaikille että ryntää nyt pää kolmantena jalkana sinne ostamaan itselleen housut, ne on parhaita :D

Love, Roosa

6 kommenttia:

  1. Kommentoinkin jo facen puolella, mutta ihania ostoksia! Varsinkin toi takki, tykkään<3

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Voi että mää tykkään sun blogista! :>

    http://amandaoliivia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. tosi ihana blogi! :) jään seuraamaan!

    www.cestmoisaara.blogspot.fi

    VastaaPoista