torstai 6. helmikuuta 2014

Details of my home

Okei, vihdoin mun kuvaustuuli, siisti koti ja aurinkoinen sää osui samalle päivälle ja päätin tehdä teille tällaisen pikku kurkkauksen meille! Kuvissa siis pieniä paloja mun lempipaikoista/muuten vaan kivan näköisistä asioista :) Ollaan rakennettu tää talo vasta muutama vuosi sitten ja sisustus yms. on vieläkin vähän kesken.Tähän postaukseen en ottanut mun omaa huonettani mukaan (oikeastaan en koko yläkertaa), koska se ei ole täysin valmis ja teen siitä sitten joskus aikanaan oman postauksen :) Tän meijän kodin sijasta oon aina ottanut mun ulkokuvat meijän vanhan 'kanilan' edessä joka tuo mun mielestä kuviin paljon kivemman ja vähän rosoisemman tunnelman. Sen takia ei paljoa sisäkuvia tai tätä kotia vasten oo koskaan tullut kuvailtua.

Love, Roosa

talo 073

koti collage 1

talo 087

talo 149

talo 162

koti 196

talo 145

talo 092

talo 153

talo collage

talo 131

koti 121 1

6 kommenttia:

  1. Upean näköistä teillä! Juuri tuollainen sisutustyyli iskee muhun, kodikasta ja tyylikästä :)

    http://ellanooran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mielettömän kauniita kuvia todella kauniista kodista! :)

    VastaaPoista
  3. aiva ihana ! kateus tässä iskee :D

    VastaaPoista