sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Viikonlopunviettoa ja pitkävihaisia kaneja

Viikonloppu meni sitten partion johtajaviikonlopun merkeissä. Mukavaahan tuolla oli, pelailtiin, tehtiin ruokaa, saunottiin, jotkut kuumaveriset uskalsivat mennä vielä uimaankin mut mun kohalta se on tältä kesältä done.(Kävin 2 kertaa uimassa viimesellä lomaviikolla, huimaa) sitten meille oltiin järkkäilty pari kisaakin, joissa sijoituin sinne mukavaan loppupäähän, ei haittaa, taidot on jo niin ruosteessa kun ei oo pariin vuoteen käyny muulla kuin vaivaisella parilla redulla (pitäisi kai olla aktiivisempi?)

Se mikä partioon ehdottomasti kuuluu, on flunssa. Vaikka välttelinkin viimeiseen asti syysflunssaa, niin kun viettää partiokämpässä sen 24h, niin onhan se flunssa taattu, just sopivasti koeviikkoa varten <3

Muistatte varmaan, kun sillon noin viikko sitten kuvasin ne pipokuvat, niin nappasin samalla pari pupukuvaakin. Mun kani Kuutti on ehkä maailman ärsyttävin ja villein kani mitä oon ikinä nähnyt, ja se osaa olla kans todella pitkävihainen. Se ei tykkää et sitä otetaan syliin, ja voitte vaan arvailla kun se joutu mun käsien riepottelemaks parinkymmenen minuutin ajaksi. Seuraavaan viikoon se ei ees vilkassu muhun eikä mielenosotukseksi tullut ees syömään kun mä olin paikalla. Se jos kuka osaa ignoorata. Tänään se tuli vaivihkaa työntämään päätään mun käden alle, ja luulen että se suostui vihdoin antamaan anteeks pientä silitystuokiota vastaan. Ootan innolla seuraavaa kertaa kun se pitää harjata, voi sitä kaunan määrää. No mutta joka tapauksessa, tässä vähän lisää kuvia pipo/pupupäivältä.

Love, Roosa


katto, syksyprofkuva 386

katto, syksyprofkuva 376

katto, syksyprofkuva 374

katto, syksyprofkuva 362

katto, syksyprofkuva 360


3 kommenttia:

  1. hahha, eikäää:D mikä diiva hän onkaan:D kyllä on asennetta!

    VastaaPoista
  2. hahah ehkä vähän liikaakin :D

    VastaaPoista
  3. kommentoit demissä mun juttuun ja tosi kiva tää blogi! liityin lukijaksi:)
    tsekkaathan:
    http://behappyyourselfandlove.blogspot.fi/

    VastaaPoista