tiistai 10. syyskuuta 2013

Victoria's secret bikinis

vs biksut 052 2

vs biksut 038  2

vs biksut 042 2

vs biksut 045 2

vs biksut 048 2

Kesä on jo ohi mutta who cares? Uudet bikinit on aina tervetulleita! Late antoi mulle ihanan lahjan jenkkilästä, ja oli pieni ihme, että se onnistu valkkaamaan mulle just ne täydellisimmät biksut victoria's secretiltä, vaikken ollut itse paikalla valitsemassa. Luultavasti oisin ostanut itse täsmälleen samat, haha :D Oon tässä ettinyt sellaiset kaks vuotta täydellisiä valkosia pitsisiä biksuja, mutta niitä vaan ei löydy! Kerran löysin Cubuksesta, mutta ei ollut ihan sellaset kun halusin -onneks en ostanut. Jouduin porskuttamaan pari kesää rannoilla mun vähän liian pienissä, käärmekuosisissa bikineissä :D Olin hankkinut ne hätäostoksena hetkeä ennen kuin lähdin Kroatiaan, ja kaikki kaupat olivat jo menneet kiinni. Sain sitten ginasta valita kahdista biksuista, käärmekuosisista tai ehkä noin 4 vuotiaille suunnitellusta kukka-tähti sekamelskasta. No, nyt ei enää oo valittamista kun on ne unelmien bikinit oottamassa kaapissa ens kesää varten, se taidetaankin viettää sitten kokonaan rannalla!

Love, Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti