tiistai 17. syyskuuta 2013

tb England

Kerroinhan teille jo että flunssa iski. No, se meni iskemään vähän liian kovaa ja nyt makaan kotona toipilaana. Sama flunssa tyrmäsi samalla mun hienon hiuspostaukseni, joka mun piti tehdä tänään, mutta musta tuntuu ettei kukaan halua nähdä tai kuulla miten saa tällaisen karmean peikkotukan, joten säästetään se hiuspostaus myöhemmälle.

Pohdin kauhean pitkään minkä postauksen tekisin. Halusin kumminkin tehdä jotain ajan kuluksi. Päivän asu-postaus ei tullut kuuloonkaan, tai mitään missä näkyy oma pärstä, ruokapostausta en jaksa väännellä, kun ei ole nälkäkään, ja instapostauksessa ei olisi mitään uutta, sillä siellä olevat kuvat on esiintyny aikalailla täällä bloginkin puolella. Päädyin siis throwbackkiin. Mulla on mun Englanninmatkastani ihan hirveästi julkaisemattomia kuvia eri reissuilta. Tajusin esim. etten ole kertaakaan maininnutkaan mun Lontoonvierailuani! :D Siitä en nyt kumminkaan tee postausta, vaan löysin jotain rantakuvia, oiskohan Paigntonista.

Love, Roosa

england torquay 044

england torquay 038

england torquay london 071

england torquay 049

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti