lauantai 7. syyskuuta 2013

Autumn style

collage Autumn style 3

collage Autumn style 2

collage autumn style

Eli tässä vähän kuvia mikä mua inspiroi syksyn vaatetukseen ;) Kaikki varmaan huomaavat yhdistävinä tekijöinä nuo lämpimien ja vaaleiden ruskeiden sävyt, rentous ja silti siisteys. Mun tyyliin on aina kuulunut isot ja rennot paidat ja neuleet, ja syksy on parasta aikaa päästä käyttämään niitä! Nyt syksy must-haves listalla mulla on joku beessi neule, kivat siistit bootsit, sekä iso aika simppeli laukku. Lisäksi oon hukannut mun toisen nahkahanskan, joten sellaisiakin pitäis katella. Käsistä ei meinaan löydy tuntoa sen jälkeen kun aamulla lähtee skoballa kouluun. Tossa vikassa kollaasissa ois yhet mun mielestä tosi ihanat hanskat! :)

Love, Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti