torstai 23. toukokuuta 2013

iphone 4 & instagram


039 2

Kerron teille pienen kännykkätarinan. Sain synttärilahjaksi muutama viikko sitten iphone 4:sen, joka on ollut nyt kovassa käytössä. Tätä puhelinta ennen oon joutunut pärjäämäään sellasella vanhalla nokialla pari kuukautta, sillä aijempi puhelin, Samsung Galaxy S, lopetti toiminnan koska se oli homeessa. Jep, siellä sisällä oli hometta. Olin joskus syksyllä tiputtanut sen vesilätäkköön ja jättänyt sinne yöksi, kunnes joku mukava mies oli poiminut sen ja ilmotellut mun äidille sen löytymisestä. Kun sain kännykän, se toimi moitteettomasti, paitsi se ilmoitti että sim-kortti ei ole paikallaan. Harmistuneena luulin että mukava mies oli vienyt sim-korttini, mutta yllätyksenä sieltä sisältä se löytyi, vesiputouksen kera. Ihme että se toimi ilman ongelmia puoli vuotta ennen kuin yhtäkkiä sanoi itsensä irti.

 Noh, saa nähä miten toi iphone kestää mun käsittelyssä :D Tilasin siihen pari viikkoa sitten miniinthebox.com:ista neljät kuoret, eikä hinta päätä huimannut. Kuoret ovat ihan hyvä laatuisia ja tulivat kotiin 10 päivässä, postikulujakaan ei tarvinnut maksaa. Suosittelen kyllä jos kuoria on tilaamassa! :)

Sitten vielä, uuteen kännykkään sain takaisin instagramin, joten mua saa seurailla siellä roosarasi -nimellä! :) Laitan tänne instagrampäivityksiä jotta ne jotka ei pääse ohjelmaa käyttämään nii pääsee silti täältä kuviani katsomaan.

iphone 139

insta collage 1
1. Paras kaveri :) 2. Kokeisiin lukua ulkona 3. Meidän takapiha 4. Koeviikolla ei tarvitse miettiä mitä pistäisi päälle, rennosti vaan!
insta collage
1. Instapäivittelyä kokeisiinluvun välissä 2. uudet kuoret :) 3. Mun pikku pupuni Kuutti 4. Lentopusu :*
 
Mutta nyt meen jatkamaan koelukuja. Enää kaks koetta jäljellä! Tsemppiä kans kaikille niille lukiolaisille joilla on sama tuskailuviikko menossa, pus :)
 
Love, Roosa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti