lauantai 25. toukokuuta 2013

25052013

Ah, koko päivän olen siivonnut ja vihdoin pääsin koneen ääreen rentoutumaan.. Ehkä puoleksi tunniksi.. Sitten pitää taas aloittaa kokeisiinluku. Onneksi viimeistä koetta viedään ja sen jälkeen kesäloma! Kuinka nopeasti eka vuosi lukiossa on mennytkään? Mulla ei ollut sen kummallisempia ilmoitusasioita, ja koska kukaan tuskin rakastaa näitä "ei mulla oo mitään asiaa mut tuun nyt kumminki kirjottelee" -postauksia, niin pyytäisin teiltä lukioilta ideoita postauksiin! Mistä te haluaisitte mun kirjoittavan? Kysymyspostausta, meikki- tai hiuspostausta, tai vaikkapa 'päivä mun kanssa' -postaus? Nyt on se hetki kun saa tulla kertomaan! :)

087

collage 9


Love, Roosa

9 kommenttia:

  1. Tee kaveripostaus! :) et esittelet sun parhaimmat kamut(: ja kerro tarkemmi siit sun poikaystävästä ;)

    VastaaPoista
  2. Day with me-tyylinen postaus ois tosi kiva. :)

    http://weerabettina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. vitsit sullon upeet hiukset ja oot supernätti!:)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Oi ootpas nätti ! Ja vaikuttaa hirmukivalta tää sun blogikin näin ensinäkemältä :-)
    Postausehdotuksena voisin sanoa et tee vaik kysymyspostaus tai sit just tollanen joku esittelypostaus niinku tuolla ylemäpänäkin on ehdotettu ! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti paljon <3 ja joo itekkin mietin tota kysymyspostausta!

      Poista