keskiviikko 16. lokakuuta 2013

My best beauty products

En oo kai koskaan tehny teille postausta missä esittelisin mitään hoitotuotteita mitä käytän ja ajattelin että nyt on hyvä hetki näyttää millä hoivailen itseäni :) Here we go; My best beauty products!

beauty products 011

Victoria's secretin Hello Darling on ihanan tuoksuinen ja imeytyy tosi nopeesti ihoon, myös purkki on kauheen nätti! <3 Mun lempparivoide ikinä :)

beauty products 017

No7 Beautiful Skin yövoide normaaleille/kuiville kasvoille. Ostin tän tuotteen vähän aikaa sitten eikä hintakaan ollut mikään kallis. Sopii hyvin mun iholle ja laitan tota joka ilta.

beauty products 015

Sitten vähän tuoksuja!
1. Juicy Couture, Viva la juicy. Rakastan tätä tuoksua <3 Aika makea muttei liian. Käytän tätä melkein päivittäin.
2. Calvin Klein, One scene, en oo tätä kauheesti käyttänyt mut sopii paremmin johonkin kemuihin kuin arkikäyttöön.
3. Gap, So pink. Tää tuoksu on ollut mulla ikuisuuden! Sain sen joskus pienempänä mutten sillon oikein käyttänyt hajuvesiä, myöhemmin koitin sitä ja tykkäsin tuoksusta joten sekin pääsi sitten käyttöön :)
4. Victoria's secret, sensual blush. Tää on mun uusin tuoksu jonka ostin kesällä Lontoosta, suihkuttelen tota vaateisiin ja tuoksuu muuten tosi hyvälle! Sellanen aika makea tuoksu. Rakastan varmaan kaikkia vs:än tuoksuja ja en ihmettelis jos mulla olis parin vuoden päästä kunnon kokoelma niitä! :D

beauty products

beauty products 028

Sitten pari kynsilakkaa! Elikkäs tuo punainen on pari päivää sitten i love me-messuilta ostettu Evershine dream colorsin  väri no.102 matt. Merkki on ainakin mulle ihan tuntematon ja hintaa oli muutama euro. Oli vaan pakko saada joku punainen lakka kun edellinen loppui. Noh tämä osottautuikin parhaaksi lakaksi mitä mulla on! Lakka kuivui suurinpiirtein heti ihan kovaksi (kun olin saanut lakattua seuraavan käden niin edellinen oli melkein täysin kuiva.) Kun muilla mun lakoilla kestää se vaihe ettei niihin voi jäädä minkäänlaisia painaumajälkiä tms noin päivän, tältä se onnistui ehkä 10 minuutissa. Tästä seuraa se että kynnen pinnasta tulee ihan tasainen eikä minkäänlaisia inhottavia sotkuja kynteen synny <3 Kuvien kynsiin levitin kaks kerrosta eli aika sopivan paksuakin oli :) Harmi vaan etten ole tuota merkkiä missään kaupoissa nähnyt, mutta jos te satutte löytämään niin infotkaa mulle!

Seuraava lakka on Malvalan väri 97 Wichita. Mun mielestä just sopiva perus nude väri jonka kanssa on hyvä tehdä ranskikset tai pitää ihan yksivärisinä :)

beauty products 030

Ja siirrytään vielä lopuksi hiuksiin.
1. Wellan System Professional Gloss-on. Tätä enää harvemmin käytän kun olen siirtynyt noihin seuraaviin tuotteisiin. Mutta Tämä siis tuo kiiltoa ja sileyttä hiuksiin.
2. Wellan enrich-tuote tekee  mun hiuksista tosi pehmeät ja se rikastuttaa mun kuivia latvoja ihan älyttömän hyvin! Suosittelen kaikille :) Tätä saa ostettua muistaakseni vain kampaamoista.
3. Schwarzkopf, Bonacure oil miracle auttaa kuiviin latvoihin ja tuo kiiltoa mun hiuksiin :) Käytän tätä tuon edellisen tuotteen kanssa yhdessä.

Tässä oli mun lempparituotteet mitä käytän! :)

4 kommenttia:

  1. Sulla on ihan sika kiva blogi, jään ehdottomasti seurailemaan!:) Hihii hassua kun parista kuvasta bongasin jo tuttujakin :D

    VastaaPoista
  2. Ooii kiitoskiitos! :) Haha no sitten saattaa näkyä tulevissakin postauksissa :D

    VastaaPoista
  3. http://storiesofmylife-t.blogspot.fi/ tuolla olis haaste (:

    VastaaPoista