tiistai 8. lokakuuta 2013

Häiriötekijät

Perjantaina mentiin Sofin kanssa Flamingo spa:han juhlistamaan sen vanhentumista. Neljän bussin ja kahden junan jälkeen lilluttiin siellä sitten aikamme ennenkuin mentiin sitten viettämään tyttöjen leffailtaa ja juoruilemaan. Melkein aamulla (ai oliks se jo klo 14.30?) lähdettiin stadiin shoppailemaan, ja osteltiin pari juttua, mutta ei tajuttu että kaupat menee kiinni jo kuudelta, joten tehtiin jatkoreissu eilen ja saatiin ostettua ne loputkin jutut mitä oltiin kuolailtu :) Mulle lähti mukaan pari sisustusjuttua, pari huivia ja neule. Voisin tässä joku päivä, jos tää laiskuus väistyisi hetkeksi, tehdä jonku postauksen missä on mun tän syksyn jo tehtyjä must-ostoksia. Mut tuntien unohdan kokonaan tän lupauksen ja parin kuukauden päästä kun selailen että mitäs on tullut kirjoteltua, kiroilen itsekseni mitä kaikkea oonki unohtanu tän blogin osalta. Tässä muuten näätte sen mun talvitakin minkä ostin vähänaikaa sitten ja hehkutin kauheesti :D

Ja älkää ihmetelkö mistä oon noin kovin kiinnostunu noissa kuvissa kun katson tonne jonnekkin ihan muualle kuin kameraan, siellä ei ole häiriötekijöitä vaan mun kasvot on sen malliset että ne näyttää kuvissa ihan järkyttäviltä edestäpäin sillon kun mulla on hiukset kiinni, sellasilta epämuodostuneilta neliöiltä. Jos taas hymyilen tuollaisissa vähän sivulle menevissä kuvissa niin mulle tulee sellaset pullaposket että kuka vaan vois luulla mua 10 vuotiaaksi. Nuorentaa kivasti joten tiedämpähän miten poseerata kun olet vanha ja nuorekkuus tavoitteena. Että tämmöset kasvojenmuodot mullakin.

Love, Roosa

flamingo ja stadi 190

flamingo ja stadi 202

flamingo ja stadi 246

flamingo ja stadi 253

asu:
takki / zara
farkut / dr.Denim
kengät / ?
laukku /  Aleksi13

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti