perjantai 11. lokakuuta 2013

a woman with good shoes is never ugly -Coco Chanel


kengät 104

Sain tänään mun pari viikkoa sitten tilaamani Zalandopaketin. Menin kauppaan hakemaan sitä ja se olikin valtava, myyjäkin naureskeli että ei ookkaan pienin tai kevyin paketti mitä löytyy... Sanoin että siellä on neljät kengät, ja se kuulosti suurimmalta valheelta mitä olen ikinä laukonut. Paketissa olisi samantien voinut olla kymmenet parit joitan lumikenkiä. Loota täytyi kumminkin kuljettaa kahdet tytsyn voimin kotiin bussilla, ja siinä matkalla ei saatu kuin jokaisen autoilijan katseet, parit naurahdukset ja pikkupoikien "zalandooo!" mainoshuudot kolme kertaa... Noh kun siitä sitten kotiin selvittiin niin niitä kenkiä sai sovitella ties kuinka kauan ennen kuin parhaimmat bootsit valittiin. Tässä kohtaa tarkennan siis etten ole kaikkia noita ostamassa! Valitsen parhaat ja lähetän loput takaisin :) Harmi että mulla ei ole treenatuimpia megapohkeita, joten saappaiden varret jäävät löysiksi, mutta muuten olin tyytyväinen kaikkiin. Päädyin kumminkin noihin toisiin oikealta. Kivoihin mustiin, kultasolkisiin Anna Fieldin saappaisiin mitkä menevät asun kuin asun kanssa. Mitäs tykkäätte? Huomenna oon muuten menossa iloveme-messuille, nimi on hiukan itserakkauteen vivahtava, mutta sieltä löytyy kauneus, terveys ja muotijuttuja, jotka kuulostaa just sopivilta mulle :)

Love, Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti