torstai 28. helmikuuta 2013

Today's a good day

En jaksanut vieläkään tehdä sitä hiihtolomapostausta, mutta lupaan tehdä sen nyt ensi kerralla! Sen sijaan tulin vain höpisemään turhuuksia ja laittamaan viikon takaista asukuvaa :)

Tänään oli kiva päivä, ja olin tosi pirteällä tuulella vaikka olikin neljään asti koulua. Meillä oli toka tunti peruttu, niin käytiin kunkkulaisten kanssa mäkissä syömässä vaikkei kello vielä paljoa ollutkaan. Musassa pidettiin levyraati jonka mun biisi voitti, heheh :D laitoin sen tähän postaukseenkin. Seuraavaksi kun tulin kotiin niin mulle soitettiin ja kutsuttiin työhaastatteluun! Ainoa kesätyöpaikka johon olen hakenut tähän mennessä, joten toivotaan että saan sen. Kerron siitä sitten enemmän kun olen siellä haastattelussa käynyt.

Varmaan huomasittekin että banneri vaihtui? :) Mitä mieltä ootte uudesta?

057

062

003



viimeisen kuvan asu:
neule / Ginatrickot
toppi / Zara
farkut / Zara
vyö / H&M
kaulakoru / Bikbok
 
 
Love, Roosa
 
 


6 kommenttia:

  1. Oi ihanat vaatteet! :)

    VastaaPoista
  2. tuo banneri on tosi kiva ! :) blogis ylipäänsä vaikuttaa kivalta , taijan jäädä seurailee :)

    http://lifebybianca.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Sulla on aivan ihana blogi ja oot tosi nätti! Tykkään tuosta bannerista, vaikka voisi olla vähän isompikin, että tuo vasen reuna olisi samalla kohdalla tekstin reunan kanssa :)

    http://justletg.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti! :) ja joo yritän muuttaa sen sopivamman kokoseks tähän :)

      Poista