maanantai 11. helmikuuta 2013

a Typical Monday

Ei mikään paras päivä jos saan sanoa... Aamulla tuun kouluun 8.20 vaikka koulu olisi alkanut poikkeuksellisesti 9.50. Kävelen sitten Entresseen mutta sekään ei ole vielä auki. Seisoskelen siellä sitten 20 min odotellen että kirjasto aukeis ja käyn samalla ostamassa aamupalaa koska aamulla tuli kiire sille mielikuvitustunnille. Lopulta pääsen kirjastoon datailemaan seuraavaksi tunniksi. Kerrankin olin ajoissa, mutta kaikelta tältä olisi voinut välttyä jos mun kännykkä ei olisi mennyt rikki päivää aikasemmin, koska siellä on mun muistutukset sun muut. Siinä on joku juttu ettei se lataa akkua. Kivaa kun siellä on kaikki mun tarvitsemat tiedot dösäaikatauluista lukujärjestyksiin mitä mulla ei muussa muodossa ole, ja kännykän korjaus kestää kuulemma pari viikkoa.. Noh, kaikesta voi oppia, ehkä nyt tän kautta saan lievennettyä mun kännykkäaddiktiota :D

Mun vanhemmat oli viime viikonlopun Virossa niiden kavereitten kanssa ja toi mulle pari tuliaista, joista kivoimpia olivat pull&bearin huppari ja vartalovoide :) Huppari on just sopiva viikonloppusin ja vaikka salille mentäessä, jos ei jaksa panostaa tosi mutkikkaisiin asukokonaisuuksiin ja haluaa ottaa vähän rennommin.

collage tuliaiset


Love, Roosa
 

2 kommenttia:

  1. Mulla on samanlainen huppari, mutta vaaleanpunaisena! Ihana päällä, eikö niin?

    http://ajatusleikkini.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, tosi pehmee ja sellasen kevyen tuntunen päällä! :)

      Poista