keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Kännykkä ja shoppailua

Tänään oli hyvä päivä, ensinnäkin sain mulle varakännykän! Se ei ole mikään hienoin taikka uusin malli, ja se on vaan lainassa mun iskän työpaikalta koska mun aijemmat kännykät on menneet rikki, mutta nyt sentään pystyn ottamaan ihmisiin yhteyttä ja ilmottamaan itsestäni! Sitten tuli tänään taas ostettua pari juttua, heh.. Olin siis Jennin kanssa Sellossa ja sieltä sitten mentiin Elinalle ja katottiin Gossip Girlin ekan tuottarin jaksoja joita en ollu vielä nähnyt.

collage3

1. Löysin Ginatrickotista tollaset kivat kaulakorut jotka oli ihan hullussa alennuksessa.
2. Mun väliaikainen kännykkä :D Tolla mennään sitten seuraavat pari viikkoa.
3. Urheiluvaatevaraston täydennystä.

collage2 1

1-2. Päivän asua.
3. Äikän tunnin fiiliksiä ilman opettajaa.

Päivän asu:
farkkupaita/Stradivarius
takki/Nelly.com
kengät & huivi/Stockmann
farkut/Dr.Denim
 
 
Love, Roosa
 

2 kommenttia: