sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Things to be happy about


konffis ja pärnu quote

pärnu collage copy

Ei hitsi! Tekis mieli vaan hehkuttaa miten hyvä fiilis on just nyt! Koeviikko on ohi ja ens jaksossa alkaa pari kuviksen kurssia joita oon oottanu ihan kauheesti! Graafinen suunnittelu on toivottavasti tuleva ammatti niin nyt saa tolla kurssilla pienen katsauksen siihen (ja saa toivoa ettei mahdollinen surkee kurssi latista mun ammattiunelmia :D) ja toinen kurssi on kuvisdiplomi johon mulla on ihan kauheat inspat! :D Äää hytisen jo nyt ajatuksesta että pääsen kunnolla taiteilemaan kahden vuoden tauon jälkeen.

Niin ja sitten kirjotukset! Pari viikkoa ennen kirjotuksia alkoi himoraataminen ja yön pikkutunneilla kirjotin sormet verillä muistiinpanoja ja silmät oli punaset ja kuivemmat kuin sahara ylirasituksesta, etten oikeesti edes nähnyt eteeni. Sosiaalinen elämä oli kuollut ja olin aika turhautunut, mutta ihanaa että mun puurtaminen palkittiin ja terkka lähti 29p eli vahvana E:enä!! 30p oli viimevuoden L:n raja -_-.. Enkusta ei hajua mitä sieltä on tulossa mutta pelkästään toi terkka saa jo hymyn mun huulille :) Jotenkin niin vapautunut olo.

Ja ah sokerina pohjalla, voitettiin mun parhaan kaverin kanssa 1400e arvoinen lahjakortti matkailutoimistoon! Arvatkaa vaan sitä kihinää, kikatusta, ja omg:n toistoa puhelimessa kun yhdeltä yöllä sain tietää että voitettiin! Nyt enää suunnitteluvaihe milloin ja mihin suunnataan!

6 kommenttia:

  1. Ihanan positiivinen postaus! :-D mullekkin kelpais tuommonen matkatoimistolahjakortti :-) http://vievies.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitti! Joo oli kyllä ihan mahtava juttu voittaa se!! :D

      Poista
  2. Ihan mielettömän kauniit kuvat nuo missä hiuksiin osuu niin kauniisti valo :) ja vauuuu voittaisinpa itsekin joskus jotain noin kivaa!

    http://iinaneloa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos munki mielestä onnistu yllättävän hyvin! :) Ja ehkä vielä joskus mistäs sitä tietää ;)

      Poista