sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Huomenna lähtee

Huomenna on sitten lähtö, siis oikeasti, mitä ihmettä? :D En oo sisäistänyt tota vieläkään, vaikka kaikki on jo pakattu ja käyty kaikki mahdolliset asiat läpi mitä voi käydä ennen matkaa. Oon aina ollut sellanen ihminen, johon jännitys iskee vasta viime hetkellä, enkä stressaa sen enempää kaukaisista aisoista, en oo kovin suunnitelmallinen ihminen, tykkään mennä spontaanisti. Luultavasti siellä lentokentällä aamu kuudelta oon sitten ihan paniikissa, kun tajuan että nyt se oikeasti tapahtuu! :D Onneksi vielä nyt ei oo tullut mitään mutkia matkaan, sain matkalaukun just ja just kiinni, eikä se painanutkaan yli 25kg rajaa, joten tuliaisiin ja ostoksiin on vielä varaa. Helpotus :D

Tänään saavuin mummulasta jossa olin Sofin kanssa pari yötä. Oli tosi kivaa, käytiin veneilemässä, pitkillä kävelyillä, rannalla ja vain rentouduttiin, mikä tuli ainakin mulle tosi tarpeeseen, kun olen tässä koko viime viikon pessyt ikkunoita, aika tehottomasti, mutta kumminkin! Oli kiva jättää työt taakseen edes pariksi päiväksi, kun sitten taas Englannissa aktiviteetit ja opiskelu täyttävät päivät.

Love, Roosa

iphone 2 183

iphone 2 202

4 kommenttia:

  1. Hei tsemppiä lähtöön! Mä tuun sitten reilun kahen viikon päästä perässä :) ehkä nähään sillon! :)

    VastaaPoista
  2. Onnea täältä kans, ois tosi kiva jos tekisit sielt postauksii!:) ite olin Jerseyssä, the best time ever

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep postauksia tulossa ;) Haha, hyvä kuulla! :)

      Poista