lauantai 27. huhtikuuta 2013

Black 'n' Gold

025

018

paita collage 1

013 3

026

002 2

006 2

Postista tupsahti toissapäivänä mun H&Mältä tilaamani paketti! Tuli muuten tosi nopeasti, taisi vain pari viikkoa mennä. Edellisellä kerralla kun tilasin, niin kesti päälle 2 kuukautta, eikä silloinkaan kaikki vaatteet tulleet perille! Onneksi nyt tuli nopeammin :) Paketista löytyi kultaiset korvikset, ja kolme paitaa. Yllätykseksi tällä kertaa mustia! Faktahan on, ettei mulla ole yhtään käyttökelpoista mustaa paitaa mun pursuavassa vaatekaapissani. Oon aina kääntynyt siihen valkoiseen, mutta nykyään kun kaikki paidat on sitä väriä niin alkaa jo hiukan kyllästyttämään. Silti epäröin aika kauan valkoisen ja mustan välillä, koska musta ei vaan ole kovin keväinen. Mutta äh, who cares? :D Noi korviksetkin on ihanuutta, ja oon päättänyt alkaa kartuttaa mun kultaisten korujen kokoelmaa, sillä oon aina mennyt hopea-linjalla. Näyttää siltä että nää mun valinnat on menneet ihan päälaelleen :D

Huomenna onkin sitten luvassa uusintakokeeseen lukemista ja huoneen uudelleen sisustamista, josta sitten tarkemmin omassa postauksessa! :)

Love, Roosa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti