sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Sleep is for people with no internet connection

Taas on viikonloppu mennyt.. Aika menee tosi nopeasti aina kun ajattelee että saisi hengähtää vähän aikaa ajattelematta koulujuttuja. Ja nyt tajuan että onkin jo sunnuntai-ilta ja läksyt ja sanakokeisiin lukemiset jääneet vähemmälle.. No ihan hyvästä syystä :) Lauantaina olin Laten kanssa stadissa etsimässä sille vaatteita ja olin mukana makutuomarina. Itse en mitään ostanut mutta palautin yhet housut joista en oikeen tykännyt.. Käytiin siinä sitten syömässä kotipizzassa ja ostettiin Latelle pari kivaa neuletta. Mulla ei ollu kameraa mukana niin ei oo mitään kuvia sieltä :/
 
Tänään sitten taas Sofi tuli meille ja laitettiin mulle Eyluren ripset. Mulla oli ne aijemmin ja nyt olin viikon ilman niitä ja ymmärsin kuinka paljon helpompaa aamulla oli kun ei tarvinnut alkaa leikkiä ripsareiden ja eyelinereiden kanssa. Ripsien laittoa ennen käytiin ulkona kuvailemassa päivän asua ja sen semmoista. Löydettiin tollanen pupukin jostain hangesta mukaan :D Illemmalla mentiin salille parille kuntoilutunnille. Mun salikäynnit on olleet vähän jäissä sellaiset puoli vuotta :) Ja nyt uudenvuoden lupauksena oli että alkaisin käydä ihan kunnolla salilla ja kohottaa kuntoa ja hankkia vähän lihasta. Aijon lähipäivinä tehdä kunto-ohjelman josta en luista vaikka mikä olisi. Tavoite olisi sellanen vähintään kolme kertaa viikossa liikuntaa.

Nyt taidan tästä mennä tekemään kaikki rästiin jääneet koulutyöt ja musta tuntuu että niihin taitaa mennä koko seuraava yö :D ..Se siitä nukkumisesta.

152

027

PicsArt_1358175841348
 

099

076

010

Päivän asu:
neule/Ginatricot
toppi alla/ BikBok
housut/ DrDenim
takki(Sofin)/ Nelly.com
kengät/ Stockmann
koru/Valtteri

Love, Roosa

 

6 kommenttia:

  1. jesjes, vihdoin semmonen just mieleinen blogi!sait siis lukijan. lisää vaan postauksia <: oot hirmu nätti! ja meillä vaikuttaa olevan aika samanlaiset kiinnostuksen kohteet, ruuan kanssa hääräily päällimmäisenä:D

    VastaaPoista
  2. Oot tooooosi kaunis!

    http://itsavioletworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. sul on kiva tyyli ! :) onks toi late sun poikaystävä ? :)

    VastaaPoista