tiistai 22. tammikuuta 2013

Just food

 
Lähipäivinä on ollut harvinaisen hiljaista.. Oon suurinpiirtein vain laittanut ruokaa ja leiponut :D Eilen lähdin kesken koulupäivän kun päätä särki. Ärsyttää kun viime viikko oli hiljainen koulussakin, kaikki Kunkun ykköset olivat risteilyllä paitsi tietenkin minä :/ , ja seuraavat kaksi viikkoa tulevat myös olemaan vaitonaisia, sillä koeviikko alkaa pian ja pitää aloittaa panostaminen. Olen tippunut kärryiltä varmaan puolissa aineessa ja jos koealueena on koko kirja eikä mitään käsitystä mitä ollaan opiskeltu, niin se on mun käsitys pienestä helvetistä sen pänttäämisen suhteen.
 
Tässä vähän sekalaisia kuvia viime päivistä :) 


food

Ekassa kuvassa on vuohenjuustosalaattia joka on mun yksi lempisalaateista. Oon muutenkin hulluna salaatteihin niiden terveellisyyden lisäksi :) Ja toisena ruokana tein katkarapukermakastiketta ja vihreää pastaa joka kuuluu myös favouriteihin.

061
tiedän, toi pupu on hieno ;D
117

143

Sofin kanssa leivottiin muffinsseja pari päivää sitten, ja kun ei osattu päättää mitä lajia tehtäis niin lopulta niitä muffinilajikkeita oli seitsemää erilaista :D


Love, Roosa
 


2 kommenttia:

  1. onko noi sun omat kynnet;o IHANAT!

    käyhän kurkkaamassa minun blogini ja heitä ehkä kommenttia? www.yksinalleyhdelletytolle.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo ihan omat kynnet on, kiitos! :D Käyn kurkkaa :)

      Poista