lauantai 30. marraskuuta 2013

Fantaday

Eilen olin promohommissa jakamassa ilmaista Fantaa Aleksin ja Senaatintorin kulmassa. Limut loppui parin tunnin sisällä ja seuraavat 4 h vahdin sitä kylmäkaappia ettei sitä vaan varasteta. Oikeesti tosi moni tuli kysymään että "Ai, eikö oo enää Fantaa? No saanks mä sit tän kaapin hehheh" Noitten vitsiniekkojen lisäks ihmiset oli usein ihan sika mukavia ja tosi moni tuli juttelemaan niitä näitä ja kauhistelemaan että mulla on varmaan kauhean kylmä ja tsemppasivat jaksamaan! :) Oikeasti mulla oli suurinpiirtein viikon lämpökerrastot päällä, joten ei se nyt nin jäätävää ollut.
       Yhtäkkiä Fantapäivänä oli kauhea sairaiden velien epidemia..."Mulla on sairas veli saanko viedä sillekkin?" Ja arvatkaa mitä, se ei ees koskaan ollut sisko vaan aina veli, ja aina sairas. Alko vähän ärsyttää ne tekosyyt mutta pakko oli antaa vaikka limut hupenivat muutenkin kauheaa vauhtia. Toi päivä oli musta tosi onnistunut ja oli hauska kattoa kun pikkulapset juoksenteli hulluina pisteeltä toiselle ja yhet kerto että ne oli keränny jo 11 pulloa per naama :D Ei ihme että loppu kesken.
    Tuolla Fantapäivässä oli myös tää instagram-julkkis Benjamin Peltonen jonka kanssa sai ottaa kuvia :D Lisäks mun piste oli pieni erikoispiste koska se oli "puhuva kaappi". Ja ei, en ollut kaapin sisällä ja huudellut ihmisille sieltä, vaan siinä oli liikkeentunnistin ja pari replaa joita se soitti kun ihmiset käveli ohi. Pelkäsin että se ois jotenkin sika outoa mutta oikeesti oli vaan helpompaa koska se ohjas ihmisiä mun puolesta mun luokse.

Mutta joo, kauhean pitkät selostukset tosta päivästä :D Näkiks kukaan eilen yhtään Fantapistettä, tai mua jakamassa?

Love, Roosa

ps. Tänään ois ohjelmassa perinteeks muodostunut jokatalvinen baletti johon mä ja Sofi, sekä meijän äidit mennään. Siitä sit postausta myöhemmin :)Ja kuvat on samalta päivältä kuin edellisessä postauksessa. Tykkään muuten tosi paljon tosta ekasta kuvasta ku se on vähän erillainen ja "taiteellisempi" mitä yleensä ottelen! 

espa 292

espa 261

collage espa boat

espa 334

2 kommenttia:

  1. En ookkaa ennen kuullu tuommosesta Fantapäivästä :D
    Tuo toka kuva on upee!

    - Riina
    http://kevaanpolku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Joo emmäkää ollu kuullu ku vasta pari päivää aikasemmin xD ja kiitos! :)

    VastaaPoista